Wszystkie

Filtrowanie
Korporacyjne | Dodano: 20.06.2018
Hyundai IONIQ Electric drugi raz z rzędu zdobył nagrodę Auto Bild i Schwacke za najlepsze utrzymywanie wartości rezydualnej

Hyundai IONIQ Electric drugi raz z rzędu zdobył nagrodę Auto Bild i Schwacke za najlepsze utrzymywanie wartości rezydualnej

    

  • Auto Bild i Schwacke uznali Hyundaia IONIQ Electric za mistrza utrzymywania wartości rezydualnej w kategorii pojazdów elektrycznych po raz drugi z rzędu
  • IONIQ Electric nadal ma najbardziej stabilną wartość w porównaniu do innych samochodów elektrycznych
  • Hyundai IONIQ jest pierwszym na świecie samochodem oferującym trzy zelektryfikowane napędy w jednym typie nadwozia

Niemiecki magazyn motoryzacyjny Auto Bild i niezależna firma konsultingowa Schwacke GmbH nazwali Hyundaia IONIQ Electric, Mistrzem Wartości 2018 ("Wertmeister 2018") w kategorii pojazdów elektrycznych już drugi rok z rzędu. Nagroda jest przyznawana za najbardziej stabilną wartość rezydualną samochodów w Niemczech w trzynastu kategoriach.

W tym roku Auto Bild i Schwacke po raz 15 przeprowadzili swój program Mistrz Wartości dla pojazdów o najbardziej stabilnych wartościach. Nagrody są przyznawane na podstawie przewidywanej wartości rezydualnej po czterech latach i przy założeniu rocznego przebiegu na poziomie 10 000 kilometrów. Podobnie jak w roku 2017, Hyundai IONIQ Electric wygrał w kategorii samochodów elektrycznych, posiadając najwyższą wartość rezydualną w swojej klasie wynoszącą 58,61%.

"Jesteśmy bardzo dumni, że nasz Hyundai IONIQ Electric po raz drugi z rzędu zdobył nagrodę Mistrza Wartości" - mówi Andreas-Christoph Hofmann, wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe. "Nagrody te są oparte na prawdziwych danych z rynku, co pokazuje siłę produktów Hyundai w dziedzinie pojazdów elektrycznych. Seria IONIQ nadal przyciąga nowych klientów do naszej marki, dzięki konkurencyjnym osiągom, innowacyjnej, czystej technologii i wysokiej jakości gwarancji. "

Pięcioletnia gwarancja modelu IONIQ bez limitu przebiegu jest przyjazna dla klienta, zawiera coroczną kontrolę stanu technicznego przez 5 lat oraz 8-letnią usługę assistance. Natomiast gwarancja na akumulator wysokiego napięcia dla modeli Hyundai IONIQ wynosi 8 lat z limitem 200 000km przebiegu. 

Hyundai IONIQ to pierwszy na świecie samochód z trzema rodzajami zelektryfikowanych układów napędowych w jednym rodzaju nadwozia - Hybrid, Plug-in i Electric - dzięki czemu eko-mobilność jest dostępna dla każdego. IONIQ jest częścią globalnej strategii zrównoważonego rozwoju firmy Hyundai, która ma na celu wprowadzenie do 2025 roku 18 nowych modeli ekologicznych, w tym ośmiu hybrydowych, czterech hybryd typu plug-in, pięciu pojazdów elektrycznych i jednego pojazdu elektrycznego z ogniwami paliwowymi.

  

Korporacyjne | Dodano: 15.06.2018
Hyundai zostaje Partnerem Motoryzacyjnym klubu Atlético de Madrid

Hyundai zostaje Partnerem Motoryzacyjnym klubu Atlético de Madrid

 

 

  • Hyundai Motor zostaje Globalnym Partnerem Motoryzacyjnym dziesięciokrotnego zwycięzcy ligi hiszpańskiej La Liga
  • Logo Hyundai będzie znajdować się na rękawach wszystkich koszulek Atlético podczas meczów w rozgrywkach krajowych

Hyundai Motor ogłosił rozpoczęcie współpracy z klubem Atlético de Madrid, stając się nowym Globalnym Partnerem Motoryzacyjnym klubu. Od przyszłego sezonu logo marki Hyundai będzie prezentowane na rękawach koszulek Atlético de Madrid we wszystkich rozgrywkach krajowych do 2021 roku. Hyundai będzie również dostarczał flotę samochodów dla klubu.

Dla marki Hyundai jest to druga tego typu nowa umowa, po niedawno ogłoszonej współpracy z Chelsea FC z angielskiej Premier League. W trakcie partnerstwa z Atlético Hyundai będzie rozwijał szereg inicjatyw angażujących fanów klubu i piłki nożnej. 

"W Atlético de Madrid jesteśmy zachwyceni i dumni z tego sojuszu. Dołączamy do firmy Hyundai, która wyróżnia się innowacyjnością i pragnieniem doskonałości w zakresie nowoczesnych technologii. Jesteśmy pewni, że dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu obie firmy będą wspólnie odnosić sukcesy." – powiedział Enrique Cerezo, prezes Atlético de Madrid.

Od 1999 roku Hyundai jest dumnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA™. Przez 18 lat, do 2017 roku był związany z UEFA. Partnerstwo z Atlético de Madrid w Hiszpanii, po rozpoczętej wcześniej współpracy z Olympique Lyon we Francji i niedawno z Chelsea w Anglii, to następny krok w nowym podejściu marki Hyundai. Współpraca obejmie w przyszłości kolejne czołowe kluby Europy.

  

Korporacyjne | Dodano: 12.06.2018
Hyundai nawiązał współpracę z zespołem Maroon 5 z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018™

Hyundai nawiązał współpracę z zespołem Maroon 5 z okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018™

    

  • Hyundai nawiązał współpracę z zespołem Maroon 5, zdobywcą nagrody Grammy, składając jednocześnie hołd legendarnemu muzykowi reggae Bobowi Marleyowi
  • Sławny reżyser Joseph Kahn nakręcił wyjątkowy spot reklamowy dla marki Hyundai
  • Hyundai i Maroon 5 nawołują, aby zapomnieć o codziennych zmartwieniach i w duchu radości i przyjaźni dać się ponieść sportowym emocjom podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej

Hyundai Motor Company, Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA 2018™ połączył siły z wielokrotnie nagradzanym platynową płytą i nagrodą Grammy zespołem Maroon 5. Pochodzący ze Stanów Zjednoczonych zespół Maroon 5 gra muzykę z gatunku pop rock. Na użytek nowej kampanii reklamowej marki Hyundai, wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya „Three Little Birds”, składając jednocześnie hołd temu legendarnemu muzykowi reggae.  

Na znak szacunku do Boba Marleya, „Three Little Birds” w interpretacji Maroon 5 trzyma się tak blisko oryginału, jak tylko to możliwe. „Three Little Birds” to utwór o pozytywnym, relaksującym brzmieniu, idealny, aby zapomnieć o codziennych zmartwieniach i w duchu radości i przyjaźni dać się ponieść sportowym emocjom. 

Teledysk do utworu powstał w Los Angeles. Jest dziełem uznanego koreańsko-amerykańskiego reżysera filmów i teledysków, Josepha Kahna, który współpracował z takimi artystami jak: Lady Gaga, Dr Dre, Snoop Dogg, Mariah Carey, Destiny's Child, Christina Aguilera, U2, George Michael czy Kylie Minogue. W 2003 roku Joseph Kahn zdobył nagrodę Grammy oraz MTV Video Music Awards za teledysk „Without You” Eminema, został laureatem nagrody Grammy po raz drugi, w kategorii Best Music Video 2015, za teledysk „Bad Blood” do utworu Taylor Swift ft. Kendrick Lamar.

Joseph Kahn nakręcił teledysk do „Three Little Birds” Maroon 5 w stylistyce reggae. W teledysku widać m. in., jak członkowie zespołu zmieniają się w energetycznych tancerzy reagge z wody, lawy czy liści. Wciąż poruszając się w rytm muzyki, ciało jednego z tancerzy przekształca się następnie w setki miniaturowych samochodów elektrycznych Hyundai Nexo.

Joseph Kahn nakręcił również spot reklamowy dla marki Hyundai, który będzie emitowany podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018™. W reklamie zespół Maroon 5 wykonuje swoją wersję „Three Little Birds” na tle stadionu piłkarskiego. „Bob Marley był jednym z najwybitniejszych artystów w historii muzyki i prawdziwym geniuszem. Jesteśmy podekscytowani faktem, iż mieliśmy okazję stworzyć nową aranżację utworu „Three Little Birds” do nowej kampanii marki Hyundai”. – powiedzieli członkowie zespołu Maroon 5.

"Od 1999 roku Hyundai jest dumnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA™. Współpraca z Maroon 5 pozwoliła dostarczyć naszym Klientom jeszcze bardziej emocjonalnych doświadczeń związanych z tym sportowym świętem. Utworem „Three Little Birds” Maroon 5 i Hyundai chcieliby sprawić, aby ludzie zapomnieli o codziennych zmartwieniach i w duchu radości i przyjaźni dali się ponieść sportowym emocjom. Na co dzień, celem marki Hyundai jest dbanie o to, aby życie naszych Klientów stawało się lepsze, bezpieczniejsze i spokojniejsze, dzięki korzystaniu z innowacyjnych technologii i rozwiązań, jakie oferuje nasza marka". – powiedział Szef Działu Marketingu Hyundai Motor Company, Minsoo Kim. 

Zobacz utwór "Three Little Birds" w wykonaniu zespołu Maroon 5 dla Hyundai:

Korporacyjne | Dodano: 07.06.2018
Hyundai przenosi FIFA World Football Museum™ z Zurychu do Moskwy

Hyundai przenosi FIFA World Football Museum™ z Zurychu do Moskwy

   

  • Hyundai zorganizuje specjalną wystawę „Hyundai przedstawia FIFA World Football Museum™ podczas trwania FIFA Mistrzostw Świata Rosja 2018™ (8 czerwca -20 lipca) w Hyundai Motorstudio Moskwa
  • Po raz pierwszy Puchar Julesa Rimeta będzie wystawiany publicznie poza FIFA World Football Museum™ w Zurychu
  • Wystawa obejmuje pierwszy na świecie pokaz 64 Oficjalnych Piłek Meczowych adidas Telstar 18 używanych do rozpoczęcia każdego z meczów FIFA Mistrzostw Świata 2018

 

Seul, 25 maja 2018 – Hyundai Motor – Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 przenosi FIFA World Football Museum™ z Zurychu do Hyundai Motorstudio Moskwa. Wystawa ta celebruje FIFA Mistrzostwa Świata™ prezentując pasję i poświęcenie fanów oraz opowiada historię wydarzeń poprzez graczy, którzy pozostawili niezatarty ślad w historii.

Jedną z głównych atrakcji wystawy będzie Puchar Julesa Rimeta, który będzie po raz pierwszy publicznie pokazany poza FIFA World Football Museum™. Puchar Julesa Rimeta był oryginalnym trofeum FIFA Mistrzostw Świata™ w latach 1930-1970. Został skradziony dwukrotnie, po raz pierwszy w 1966 r., a następnie w 1983 r. w Brazylii. Trofeum nigdy nie zostało odzyskane. Jednakże pierwotna podstawa Pucharu Julesa Rimeta pozostaje tą samą na którą wpisano nazwiska pierwszych czterech zwycięzców FIFA Mistrzostwa Świata ™. Podstawa została odkryta w podziemiach siedziby federacji w Zurychu w 2014 roku, a obecnie jest połączona z identyczną repliką utraconej części trofeum. Fani będą mogli zobaczyć to trofeum w Hyundai Motorstudio Moskwa podczas całego okresu wystawowego, natomiast Trofeum Zwycięzców FIFA Mistrzostw Świata 2018™będzie można oglądać począwszy od 9 czerwca.

Oficjalne Piłki Meczowe adidas Telstar 18 użyte do rozpoczęcia wszystkich 64 meczów FIFA Mistrzostw Świata 2018™ będą wyeksponowane w witrynach Hyundai Motorstudio Moskwa, wraz z gigantycznym grafikiem meczowym turnieju aktualizowanym w czasie rzeczywistym . Każdy z 64 meczów rozgrywanych podczas turnieju w Rosji posiada dedykowaną oficjalną piłkę meczową przeznaczoną do rozpoczęcia spotkania. Po zakończeniu każdego meczu piłki te zostaną przewiezione do Moskwy ze wszystkich 12 stadionów i włączone do wystawy.

Ponadto na wystawie zaprezentowane zostaną przedmioty z kolekcji FIFA World Football Museum™ począwszy od pierwszych FIFA Mistrzostw Świata™ w 1930 roku aż do ostatniej edycji. Odwiedzający odkryją historie i przedmioty od takich graczy jak Pelé, Diego Maradona, Lew Jaszyn, Lionel Messi czy Cristiano Ronaldo.

Ponadto Hyundai będzie prezentował elementy kultur kibicowania z 32 zakwalifikowanych krajów spośród zgłoszeń uczestników Wielkiego Konkursu Kibiców Piłkarskich Hyundai trwającego od 15 kwietnia do 18 maja, za pośrednictwem dedykowanej strony Hyundai dla FIFA Mistrzostw Świata 2018 ™ (http://worldcup.hyundai.com). Zwiedzający mogą również zobaczyć koszulki drużyn 32 uczestniczących krajów.

"We współpracy z FIFA World Football Museum™ z przyjemnością otwieramy tę wyjątkową wystawę po raz pierwszy w Hyundai Motorstudio Moskwa, w samym sercu Rosji podczas FIFA Mistrzostw Świata Rosja 2018™. " – powiedział Wonhong Cho, dyrektor ds. Marketingu w Hyundai Motor. "Jako Oficjalny Partner Motoryzacyjny FIFA Mistrzostw Świata ™ staramy się wspierać rozwój światowej piłki nożnej, zapewniając fanom wyjątkowe i przyjemne chwile, w taki sam sposób, w jaki staramy się dbać o naszych klientów, zapewniając wyjątkowe i satysfakcjonujące chwile posiadaczom Hyundaia na całym świecie. "

"Fani piłki nożnej z całego świata mogą spodziewać się w Moskwie wielu atrakcji podczas FIFA Mistrzostw Świata 2018™. Będą mogli zobaczyć finały nie tylko na stadionach, ale także w Strefie Kibica FIFA na Placu Czerwonym, a teraz dzięki współpracy z Hyundai nawet w FIFA World Football Museum™. Ta wyjątkowa wystawa pokaże historię FIFA Mistrzostw Świata™ z wieloma fascynującymi przedmiotami, by celebrować dziedzictwo piłki nożnej ", powiedziała Sekretarz Generalna FIFA, Fatma Samoura.

W zaprezentowanym przez Hyundaia FIFA World Football Museum™ w Hyundai Motorstudio Moskwa, 8 czerwca 2018 roku odbędzie się uroczyste otwarcie dla gości. Natomiast wystawę będzie można zwiedzać od 9 czerwca do 20 lipca przez 42 dni.

Hyundai rozpoczął współpracę z FIFA w 1999 roku i nadal będzie czołowym partnerem FIFA jako Oficjalny Partner Motoryzacyjny do 2022 roku.

Korporacyjne | Dodano: 25.05.2018
KONKURS - Weekend z Hyundaiem i30 Fastback!

KONKURS - Weekend z Hyundaiem i30 Fastback!

Masz duszę podróżnika i zarazem uwielbiasz projektować? Dzięki konkursowi "Weekend z Hyundaiem i30 Fastback" otrzymasz wyjątkową okazję połączenia swoich pasji. Masz szansę wygrać trzydniową przygodę za kółkiem wyjątkowego samochodu, który łączy doskonały design, elegancję i wyjątkowy charakter.

Aby wziąć udział w zmaganiach konkursowych, zaprojektuj i opisz swój idealny weekend wraz z nowoczesnym i eleganckim Hyundaiem i30 Fastback. Na zgłoszenia czekamy w dniach od 25 maja do 4 czerwca.

Weź udział w konkursie >

Ze zwycięzcą skontaktujemy się po ogłoszeniu wyników konkursu. Autor najbardziej kreatywnej pracy otrzyma możliwość wybrania się wraz z osobą towarzyszącą w dniach 22-24 czerwca autem Hyundai i30 Fastback z pełnym bakiem w podróż po Łodzi – polskiej stolicy designu - i przeżyć niezapomnianą przygodę.

Dodatkowo zwycięzca będzie miał okazję spędzić czas w ekskluzywnym hotelu Vienna House Andel's Łódź oraz udać się na wyśmienitą kolację w restauracji "Spółdzielnia". Zaplanowaliśmy takżę profesjonalną sesję zdjęciową oraz nagranie wideo z tego wyjątkowego, designerskiego weekendu z Hyundaiem i30 Fastback. Takiej pamiątki pozazdrości każdy pasjonat motoryzacji. Zachęcamy do udziału w jedynym takim konkursie!

Szczegóły konkursu oraz jego regulamin znajdują się na stronie i30fastback.wp.pl