Hyundai ruszył z kampanią reklamową Nowego Tucsona pod hasłem „Sukces należy do ambitnych”

Pobierz tekst tutaj
Korporacyjne | Dodano: 07.09.2018 < powrót do listy
  • „Sukces należy do ambitnych” to hasło nowej kampanii reklamowej, komunikującej wprowadzenie na polski rynek nowego modelu Hyundai Tucson.
  • Kampania wystartowała 7 września, wraz z wprowadzeniem do sprzedaży modelu w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w całej Polsce. 
  • W nowym modelu Hyundai Tucson pojawiły się stylistyczne zmiany wybranych elementów nadwozia, zmieniono gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa.  

Galeria zdjęć

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową Nowego Hyundaia Tucson pod hasłem “Sukces należy do ambitnych.” Hasło reklamowe kampanii nawiązuje do cech wytrwałości i pracowitości wspólnych dla marki Hyundai i jej Klientów, którym nie jest obca ambicja i dyscyplina, jako środki do osiągnięcia celów i marzeń. To właśnie dzięki tym cechom zaszli w życiu tak daleko. Motywem przewodnim kampanii jest historia trzydziestolatka, zaangażowanego w życie rodzinne i zawodowe, któremu podczas wykonywania codziennych obowiązków towarzyszy Hyundai Tucson. To, co może wydawać się zrządzeniem losu lub szczęściem, okazuje się wynikiem poświęcenia i ciężkiej pracy. Zasada jest prosta - im więcej dajesz z siebie, tym więcej osiągasz. Sukces nie jest dziełem przypadku. Kampania reklamowa emitowana będzie w telewizji oraz w Internecie. Za koncept kreatywny odpowiada INNOCEAN Worldwide Europe, agencja marketingowa, wchodząca w skład Hyundai Motor Group.


„Marka Hyundai, podobnie jak jej Klienci, cały czas wytrwale dąży do osiągnięcia ambitnych celów. Dzięki temu w ciągu 50 lat zrobiła tak wielki postęp. Dzisiaj Hyundai to jedna z największych firm motoryzacyjnych, którą pokochali konsumenci na całym świecie.” – powiedział Andreas-Christoph Hofmann, Wiceprezes ds. Marketingu i Produktu w Hyundai Motor Europe. 


Model Tucson to jeden z ważniejszych modeli w portfolio marki Hyundai. Od momentu swojej premiery w 2015 roku, Tucson jest najlepiej sprzedającym się autem Hyundaia w Polsce i w Europie. 


W nowym modelu Hyundai Tucson pojawiły się stylistyczne zmiany wybranych elementów nadwozia, zmieniono gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa.  Nowoczesną sylwetkę Tucsona podkreśla m. in. kaskadowy grill oraz nowa architektura reflektorów LED. W samochodzie zmieniono również układ tylnych świateł, tylny zderzak i układ wydechowy. Nowy Tucson może być wyposażony m.in. w: system nagłośnienia premium firmy Krell, łączność Bluetooth oraz nawigację z ośmiocalowym dotykowym ekranem, kamerą cofania oraz programem aktualizacji MapCare. Zaawansowane funkcje aktywnego bezpieczeństwa i wspomagania jazdy SmartSense są zgodne z najwyższymi europejskimi standardami bezpieczeństwa. Gama jednostek napędowych nowego Tucsona składa się z dwóch silników benzynowych oraz dwóch silników Diesla (również z wersji mild-hybrid), które zostały udoskonalone i unowocześnione w zakresie emisji CO2. 


Nowy Hyundai Tucson jest już dostępny w sprzedaży w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w całej Polsce. 


  • Więcej informacji na www.hyundai.pl 
  • Strona kampanii: https://www.hyundai.pl/Tucson/
  • Reklama TV: https://youtu.be/9bXL6c9fRD4