Hyundai przenosi FIFA World Football Museum™ z Zurychu do Moskwy

Pobierz tekst tutaj
Korporacyjne | Dodano: 07.06.2018 < powrót do listy

   

  • Hyundai zorganizuje specjalną wystawę „Hyundai przedstawia FIFA World Football Museum™ podczas trwania FIFA Mistrzostw Świata Rosja 2018™ (8 czerwca -20 lipca) w Hyundai Motorstudio Moskwa
  • Po raz pierwszy Puchar Julesa Rimeta będzie wystawiany publicznie poza FIFA World Football Museum™ w Zurychu
  • Wystawa obejmuje pierwszy na świecie pokaz 64 Oficjalnych Piłek Meczowych adidas Telstar 18 używanych do rozpoczęcia każdego z meczów FIFA Mistrzostw Świata 2018

 

Seul, 25 maja 2018 – Hyundai Motor – Oficjalny Partner Mistrzostw Świata FIFA™ 2018 przenosi FIFA World Football Museum™ z Zurychu do Hyundai Motorstudio Moskwa. Wystawa ta celebruje FIFA Mistrzostwa Świata™ prezentując pasję i poświęcenie fanów oraz opowiada historię wydarzeń poprzez graczy, którzy pozostawili niezatarty ślad w historii.

Jedną z głównych atrakcji wystawy będzie Puchar Julesa Rimeta, który będzie po raz pierwszy publicznie pokazany poza FIFA World Football Museum™. Puchar Julesa Rimeta był oryginalnym trofeum FIFA Mistrzostw Świata™ w latach 1930-1970. Został skradziony dwukrotnie, po raz pierwszy w 1966 r., a następnie w 1983 r. w Brazylii. Trofeum nigdy nie zostało odzyskane. Jednakże pierwotna podstawa Pucharu Julesa Rimeta pozostaje tą samą na którą wpisano nazwiska pierwszych czterech zwycięzców FIFA Mistrzostwa Świata ™. Podstawa została odkryta w podziemiach siedziby federacji w Zurychu w 2014 roku, a obecnie jest połączona z identyczną repliką utraconej części trofeum. Fani będą mogli zobaczyć to trofeum w Hyundai Motorstudio Moskwa podczas całego okresu wystawowego, natomiast Trofeum Zwycięzców FIFA Mistrzostw Świata 2018™będzie można oglądać począwszy od 9 czerwca.

Oficjalne Piłki Meczowe adidas Telstar 18 użyte do rozpoczęcia wszystkich 64 meczów FIFA Mistrzostw Świata 2018™ będą wyeksponowane w witrynach Hyundai Motorstudio Moskwa, wraz z gigantycznym grafikiem meczowym turnieju aktualizowanym w czasie rzeczywistym . Każdy z 64 meczów rozgrywanych podczas turnieju w Rosji posiada dedykowaną oficjalną piłkę meczową przeznaczoną do rozpoczęcia spotkania. Po zakończeniu każdego meczu piłki te zostaną przewiezione do Moskwy ze wszystkich 12 stadionów i włączone do wystawy.

Ponadto na wystawie zaprezentowane zostaną przedmioty z kolekcji FIFA World Football Museum™ począwszy od pierwszych FIFA Mistrzostw Świata™ w 1930 roku aż do ostatniej edycji. Odwiedzający odkryją historie i przedmioty od takich graczy jak Pelé, Diego Maradona, Lew Jaszyn, Lionel Messi czy Cristiano Ronaldo.

Ponadto Hyundai będzie prezentował elementy kultur kibicowania z 32 zakwalifikowanych krajów spośród zgłoszeń uczestników Wielkiego Konkursu Kibiców Piłkarskich Hyundai trwającego od 15 kwietnia do 18 maja, za pośrednictwem dedykowanej strony Hyundai dla FIFA Mistrzostw Świata 2018 ™ (http://worldcup.hyundai.com). Zwiedzający mogą również zobaczyć koszulki drużyn 32 uczestniczących krajów.

"We współpracy z FIFA World Football Museum™ z przyjemnością otwieramy tę wyjątkową wystawę po raz pierwszy w Hyundai Motorstudio Moskwa, w samym sercu Rosji podczas FIFA Mistrzostw Świata Rosja 2018™. " – powiedział Wonhong Cho, dyrektor ds. Marketingu w Hyundai Motor. "Jako Oficjalny Partner Motoryzacyjny FIFA Mistrzostw Świata ™ staramy się wspierać rozwój światowej piłki nożnej, zapewniając fanom wyjątkowe i przyjemne chwile, w taki sam sposób, w jaki staramy się dbać o naszych klientów, zapewniając wyjątkowe i satysfakcjonujące chwile posiadaczom Hyundaia na całym świecie. "

"Fani piłki nożnej z całego świata mogą spodziewać się w Moskwie wielu atrakcji podczas FIFA Mistrzostw Świata 2018™. Będą mogli zobaczyć finały nie tylko na stadionach, ale także w Strefie Kibica FIFA na Placu Czerwonym, a teraz dzięki współpracy z Hyundai nawet w FIFA World Football Museum™. Ta wyjątkowa wystawa pokaże historię FIFA Mistrzostw Świata™ z wieloma fascynującymi przedmiotami, by celebrować dziedzictwo piłki nożnej ", powiedziała Sekretarz Generalna FIFA, Fatma Samoura.

W zaprezentowanym przez Hyundaia FIFA World Football Museum™ w Hyundai Motorstudio Moskwa, 8 czerwca 2018 roku odbędzie się uroczyste otwarcie dla gości. Natomiast wystawę będzie można zwiedzać od 9 czerwca do 20 lipca przez 42 dni.

Hyundai rozpoczął współpracę z FIFA w 1999 roku i nadal będzie czołowym partnerem FIFA jako Oficjalny Partner Motoryzacyjny do 2022 roku.

Galeria zdjęć