Piłka nożna

Powiadom mnie

Piłka nożna

tutaj

Jeśli jesteś fanem piłki nożnej na pewno będziesz śledzić zmagania reprezentacji podczas UEFA EURO 2016™ we Francji. Zobacz, co w związku z największą piłkarską imprezą przygotował Hyundai.

UEFA EURO 2016 ™ FRANCE

  • Data: 10 czerwca ~ 10 lipca 2016
  • Miejsce: 10 Miast we Francji
  • Liczba drużyn: 24
  • Liczba meczy: 51
  • Oficjalna maskotka: Super Wiktor

Klasyfikacja grupowa

Na przełomie czerwca i lipca 2016 roku we Francji odbędzie się XV edycja turnieju finałowego piłkarskich Mistrzostw Europy 2016. Reprezentacja Polski zagra w grupie C, a jej rywalami będą:
Niemcy, Ukraina i Irlandia Północna. EURO 2016 rozpocznie się dla Polaków 12 czerwca starciem w Nicei z Irlandią Północną. Cztery dni później Biało-Czerwoni zmierzą się z Niemcami na głównej arenie mistrzostw - podparyskim Saint-Denis. Ostatnie spotkanie fazy grupowej rozegrają w Marsylii z Ukrainą.

Be There With Hyundai

Podczas Mistrzostw wszystkie drużyny narodowe przemieszczają się autokarami, na których widnieją zwycięskie slogany wyłonione w ramach konkursu ’Bądź tam z Hyundaiem’. Konkurs polega na wymyśleniu hasła zagrzewającego piłkarzy do walki o zwycięstwo, zgłoszenie swojej propozycji na stronie www.uefa.com,
a następnie wybranie zwycięzcy w głosowaniu on-line. 

Hyundai Fan Park

Hyundai, oficjalny partner UEFA, jednoczy fanów piłki nożnej na całym świecie wokół prawdziwie sportowych emocji, organizując Fan Parki. Do tej pory ponad 4,4 mln osób odwiedziło europejskie Fan Parki Hyundaia, gdzie na telebimach o powierzchni 40 m² można było śledzić bezpośrednie transmisje rozgrywek oraz w wyjątkowej atmosferze dopingować swoją drużynę razem z przyjaciółmi i rodziną. Ponadto w Fan Parkach kibice mogą korzystać z szerokiego zakresu aktywności, w tym konkursów zręcznościowych oraz obejrzeć najnowsze modele Hyundaia. 

Flota samochodowa

Transport jest kluczem do sprawnej organizacji międzynarodowej imprezy, jaką są Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Flota niezawodnych, bezpiecznych i komfortowych pojazdów jest absolutnie niezbędna do sprawnego funkcjonowania przedsięwzięć o tak dużej skali. Hyundai miał okazję sprawdzić się jako partner i dostawca samochodów na wielu turniejach sportowych i po raz kolejny ma okazję wesprzeć transport naziemny na UEFA EURO 2016 ™.

Branding na bandach stadionowych

Tablice z logiem Hyundai, które zostaną zainstalowane na bandach wokół boisk francuskich stadionów, dzięki zwiększonej widoczności podczas meczów, podniosą poziom świadomości i rozpoznawalność marki.

FIFA World Cup Brazil™ 2014

Ostatnie Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej odbyły się w Brazylii i trwały od 12 czerwca do 13 lipca 2014 roku. Wzięły w nich udział 32 najlepsze drużyny świata, które wygrały eliminacje rozgrywane w 2012 i 2013 roku. Mistrzem Świata po raz czwarty w swojej historii zostały Niemcy. Rozgrywki odbyły się na stadionach w 12 miastach, mecz otwarcia w São Paulo, a finał w Rio de Janeiro. Oficjalną maskotką turnieju został Fuleco, pancernik kulowaty – gatunek zagrożony i występujący wyłącznie na obszarze Brazylii.

Fan of the Match

FIFA razem z Hyundaiem podczas każdego z 38 spotkań Mistrzostw Świata w Brazylii wybierała kibica meczu. Kibic z najciekawszym i najbardziej kolorowym strojem został zaprezentowany na stadionowym telebimie. Każdy z 38 kibiców meczu automatycznie brał udział w konkursie na kibica turnieju odbywającym się na stronie FIFA.com, a zwycięzca „Fan of the Tournament” otrzymał specjalną nagrodę.

Nagroda dla najlepszego młodego piłkarza turnieju

Hyundai miał zaszczyt być fundatorem nagrody dla Najlepszego Młodego Zawodnika (Hyundai Best Young Player Award – HBYPA) na Mistrzostwach Świata w Brazylii. Nagroda ta jest przyznawana piłkarzowi poniżej 21 roku życia, wykazującemu wybitne umiejętności na polu gry podczas Mistrzostw Świata. Aby otrzymać trofeum, młody zawodnik musi wykazać się umiejętnościami, kreatywnością, pozytywnym nastawieniem, a także wnieść istotny wkład do wyników zespołu. Podczas 2014 FIFA World Cup™ nagrodzono Francuza Paula Pogba, któremu serdecznie gratulujemy!

EURO 2012 w Polsce i na Ukrainie

Hyundai jest długoletnim partnerem UEFA zaczynając od UEFA EURO 2000 ™. Byliśmy również dumnym sponsorem ostatniego UEFA EURO 2012 ™, które odbyło się w Polsce i na Ukrainie, gdzie aż 366 samochodów Hyundaia obsługiwało mistrzostwa zapewniając transport piłkarzom, sędziom, obsłudze,  pracownikom i gościom UEFA w Polsce i na Ukrainie. Hyundai miał okazję przedstawić swoje najlepsze modele, w tym: Equus, Genesis, ix55, Santa Fe, ix35, i40, Sonata, Elantra oraz i30. Ponadto, Hyundai dostarczył ponad 200 samochodów dostawczych H1. 

 

Oprócz przekazania floty samochodów, Hyundai uczestniczył w szeregu programów UEFA w Polsce i na Ukrainie jak Trophy Tour, Be There With Hyundai, szkolenie wolontariuszy, Fan Parki oraz wspierał kibicowanie przez organizację oglądania meczów w salonach Hyundai.

Galeria zdjęć

FIFA World Cup Korea / Japan ™ 2002

Hyundai rozpoczął współpracę z FIFA w 1999 roku, kiedy to podpisano umowę sponsorską dotyczącą mistrzostw w Korei i Japonii, które odbyły się w 2002 roku. Hyundai był do tej pory oficjalnym partnerem mistrzostw:

2010 FIFA World Cup South Africa ™
2006 FIFA World Cup Germany ™
2002 FIFA World Cup Korea / Japan ™

 

Nasze doświadczenie i owocna współpraca z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej wciąż kwitnie, dzięki czemu w dalszym ciągu możemy tworzyć wspólną historię i dostarczyć pełną gamę modeli na potrzeby trzech kolejnych edycji FIFA World Cup w 2014, 2018 i 2022 roku.

 

Dlaczego piłka nożna?

Wspólne wartości

Hyundai wraz z FIFA i UEFA wyznają te same wartości oraz wizję promocji i rozwoju piłki nożnej w skali globalnej. Partnerstwo z tymi organizacjami pozwala utworzyć silne skojarzenie firmy ze sportem. Jest także szansą na zwiększenie zaangażowania firmy Hyundai w inicjatywy związane z piłką nożną i jej kibicami. To także możliwość do poprawy sprzedaży produktów i umocnienia pozycji marki na rynku globalnym. Jest to dla Nas niewątpliwie nowy impuls do stania się jedną z wiodących marek na świecie. 

Wspólne przeżywanie emocji

Hyundai wyznaje zasadę, że sport to uniwersalny język, którym porozumiewają się ludzie różnych narodowości, ras i wyznań. Aktywnie wspieramy zarówno profesjonalną jak i amatorską piłkę nożną na całym świecie, by ludzie mogli się jednoczyć, przeżywając wspólnie razem silne emocje, które łączą ludzi.