Powiadom mnie

Customer Care Assistant

tutaj

Miejsce pracy: Warsaw (Mokotów)

 

Zakres Odpowiedzialności:

  • Aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów indywidualnych, biznesowych oraz VIP
  • Wsparcie Dealerów w zakresie procesów obsługi klienta oraz poprawy satysfakcji klienta
  • Współpraca z Centrum Obsługi Klienta
  • Zapewnienie wymaganego poziomu jakości obsługi Klienta poprzez:
    - Udzielanie informacji i pomoc Klientom
    - Rejestrowanie spraw i podjętych działań / decyzji (reklamacje, skargi, wnioski oraz interwencje)
    - Monitoring i zgłaszanie spraw problematycznych
  • Współpraca z innymi działami w zakresie skutecznego rozwiązania problemów Klienta
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania urzędowe
  • Koordynowanie projektów związanych z obsługą Klienta

Wymagania:

  • Wiedza z zakresu branży automotive mile widziana
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane, ale nieobligatoryjne
  • Wykształcenie- minimum średnie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym codzienną komunikację
  • Umiejętność budowania  pozytywnych  relacji; umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
  • Sumienność oraz dokładność
  • Zaangażowanie oraz postawa nastawiona na rozwiązywanie problemów
  • Motywacja do pracy i samodzielność; chęć rozwoju zawodowego i ciągłego pogłębiania wiedzy
  • Dostępność w pełnym wymiarze godzin

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • Szansę na dalszy rozwój zawodowy pod okiem doświadczonych profesjonalistów
  • Opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport oraz lekcje języka angielskiego
  • Pyszną kawę i pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej w dogodnej lokalizacji

   

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.