Hyundai zachęca do kibicowania podczas Mistrzostw Świata w lotach narciarskich

Pobierz tekst tutaj
Sport sponsoring | Dodano: 24.02.2012 < powrót do listy

• Hyundai sponsorem Mistrzostw Świata w lotach narciarskich
• Pierwszy raz w Polsce 3-sekundowe duospoty reklamowe

Hyundai  podpisał  dwuletnią,  globalną  umowę  sponsorską  z  Międzynarodową  Federacją Narciarską (FIS), której pierwszą odsłoną są rozpoczynające się dzisiaj w Vikersund (Norwegia) Mistrzostwa Świata w lotach narciarskich.
 
W  ramach  oficjalnego  porozumienia,  firma  dostarcza  flotę  24  samochodów  na  potrzeby logistyczne tego  wydarzenia.  Dalsza  współpraca  marki Hyundai może  rozszerzyć  się  także na zawody  w  innych  dyscyplinach  zimowych,  takich  jak:  skoki  narciarskie,  narciarstwo  biegowe              i alpejskie oraz freestyle na nartach i snowboardzie.
 
Pierwsze  transmisje  relacji  z  zawodów  emitowane  będą  między  innymi  na  antenach  TVP                  w piątek 24 lutego, od godziny 16.30. Sponsorowane przez markę Hyundai Mistrzostwa Świata w  lotach  narciarskich  zakończą  się  w  niedzielę  26.02,  kiedy  odbędzie  się  również  oficjalna ceremonia  wręczenia  nagród.  Hyundai  zachęca  do  kibicowania  polskiej  reprezentacji  w  skład której wchodzą: Kamil Stoch, Piotr Żyła, Krzysztof Miętus, Maciej Kot i Stefan Hula.
 
Jednocześnie Hyundai Motor Poland wykorzystuje to wydarzenie sportowe do przeprowadzenia pierwszego  etapu  kampanii  nowego  modelu  Hyundai  i30.  W  blokach  reklamowych  przy transmisjach  z  zawodów,  zostaną  wyemitowane  niestandardowe,  3-sekundowe  spoty reklamowe mające na celu zaintrygowanie nowym modelem koreańskiego producenta.
 
"Sponsoring  Mistrzostw  Świata  w  lotach  narciarskich  poszerza  naszą  platformę  sponsoringu sportowego  i  będzie  stanowić  świetne uzupełnienie  dla  podstawowego  programu,  którym  jest partnerstwo  UEFA EURO 2012TM.  Liczymy,  że dzięki  dużej  popularności  tej  dyscypliny,  wciąż będziemy umacniać świadomość marki Hyundai. Zdecydowaliśmy się na użycie 3-sekundowych duospotów właśnie przy tym wydarzeniu, żeby wzmocnić oddziaływanie brandingu widocznego w trakcie transmisji. To początek dużej kampanii wprowadzającej nową generację popularnego modelu segmentu compact - i30." – powiedział Piotr Ziarkowski szef marketingu i PR Hyundai Motor Poland.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Katarzyna Kaszubkiewicz

Hyundai Motor Poland sp. z o.o.

tel.: 022 645 17 00 w. 117