Hyundai uzyskał wysoką pozycję w globalnym rankingu wartości marek Interbrand

Pobierz tekst tutaj
Korporacyjne | Dodano: 26.09.2017 < powrót do listy

• Hyundai uzyskał 35. pozycję w rankingu najbardziej wartościowych marek na świecie  
• Wartość globalna marki wynosi ponad 13 miliardów dolarów co stanowi wzrost o 5,1% w porównaniu z rokiem poprzednim
• Hyundai zajmuje 6. miejsce pod względem wartości wśród marek motoryzacyjnych  

Galeria zdjęć

Hyundai wzmocnił 35. pozycję w najnowszym rankingu najbardziej wartościowych marek na świecie, opublikowanym przez specjalistów z agencji Interbrand, pomimo wielu trudnych wyzwań związanych z niektórymi rynkami.

Aktualna wartość marki Hyundai została wyceniona na 13,2 miliarda USD, co oznacza wzrost o 5,1% w porównaniu do roku poprzedniego.

„Hyundai chce być marką lifestylową, a nie tylko motoryzacyjną, dlatego budujemy relacje z Klientami w nowych obszarach, aby mogli jeszcze lepiej poznać naszą filozofię Modern Premium”. – powiedział Wonhong Cho, szef działu marketingu Hyundai Company. „Ta filozofia, jak również plan rozwoju produktów w kontekście Mobilności Przyszłości oraz ich jakość i technologiczne zaawansowanie, pozwolą na osiągnięcie zrównoważonego wzrostu marki w najbliższych latach”. – dodał.

Hyundai sprzedał ponad 4,8 miliona samochodów na całym świecie, co wpłynęło na zajęcie 6. pozycji na liście najcenniejszych marek motoryzacyjnych i wyprzedzenie takich uznanych marek jak Audi, Volkswagen, Porsche, Nissan. Oznacza to czterokrotny wzrost wartości marki Hyundai w rankingu od 2005 roku, kiedy wynosiła ona 3,5 miliarda dolarów.  

„Kluczowym elementem wpływającym na coraz silniejszą pozycję Hyundaia w naszym zestawieniu jest konsekwentne realizowanie wizji Mobilności Przyszłości, pomimo obiektywnie trudnych warunków rynkowych”. – powiedział Mike Rocha, Dyrektor Globalny ds. wyceny marek w Interbrand. „Hyundai niesamowicie intensywnie pracuje aby zrealizować tę wizję, rozwijając technologię autonomicznej jazdy oraz łączności (connectivity) pod szyldem Modern Premium, oznaczającym ich dostępność dla każdego”. – dodał.

Trwa także ofensywa produktowa Hyundaia, w ramach której marka oferuje swoje modele w kolejnych segmentach. Ostatnim, wprowadzonym globalnie modelem jest KONA – kompaktowy SUV segmentu B, którego potencjał potwierdza 10 000 zamówień zebranych w pierwszym miesiącu sprzedaży w Korei.

Marka zaproponowała także Klientom swój pierwszy model o sportowym charakterze i wysokich osiągach. i30 N bazuje na doświadczeniu Hyundaia w Motorsporcie i ma zapewnić kierowcy maksymalną satysfakcję ze sportowej jazdy.  
Hyundai planuje także umacniać swój status jednego z liderów w rozwoju napędów alternatywnych. W ramach realizacji programu Mobilności Przyszłości, do 2020 roku w ofercie marki znajdzie się aż 15 modeli przyjaznych środowisku, łącznie z nowym samochodem wodorowym.